طراحی و برنامه ریزی کمپین


طراحی و برنامه ریزی کمپین

تجربه ثابت نموده است که تبلیغات پراکنده، بدون برنامه و فاقد چشم اندازهای استراتژیک، به نتیجه مطلوب نمی رسد. لذا در این واحد سعی بر آن است تا با در نظر گرفتن اهداف بلند مدت و کوتاه مدت مشتری و بررسی پیام های تجاری و استخراج ایده اصلی تبلیغاتی، کمپین یکپارچه ای ارائه دهد. همچنین در این واحد با بررسی رسانه های مختلف و اثربخشی آنها پیشنهادات ویژه ای در قالب برنامه مدون تبلیغاتی به مشتریان ارائه می شود تا ضمن ایجاد هم افزایی، پیام ارتباطی مورد نظر به بازار هدف گسترده تری انتقال داده شود.


[ بازدید : 1327 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 17 تير 1398 ] [ 13:21 ] [ بک لینک 09125879258 ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار ایجاد وبلاگ عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک خرید ملک در ترکیه خرید آنتی ویروس ثبت شرکت ثبت برند و لوگو اخذ کد اقتصادی ثبت تغییرات شرکت ثبت طرح صنعتی گیفت کارت اپل خرید آنتی ویروس سوالات استخدامی اموزش و پرورش خرید فالوور اینستاگرام مهاجرت به استرالیا سقف شیروانی انجام پروژه دانشجویی روزگار بدیه گنجشک قناری شده دوسم داری که گیر میدی به من دردت به جونم دلم تنگ شده واست
بستن تبلیغات [X]